21.02.2014

Odcienie rudego Delia 7.4 Cameleo szamponetka


 Fotka produktu znaleziona przez Google

Oto moje włosy po koloryzacji szamponetką Delia 7.4  i jej stopniowe wypłukiwanie.
Produkt ładnie pachnie, z powodzeniem jedno opakowanie wystarcza na pokrycie całych włosów średniej grubości i długości.
Rewelacyjnie równomiernie kryje i znika do zera w ciągu 2-3 tygodni. (Wszyscy wiemy że 4-6 myć to tylko luźna sugestia:)
To fenomen jeśli chodzi o szamponetki, bo dawno temu gdy nowością były szampony koloryzujące Wella , tamte zostawały we włosach na wieki.
Nie jestem pewna czy skład można uznać za "łagodny" czy też pielęgnujący ale z moich obserwacji wynika że nie robi z włosami nic złego. Świetnie nadaje blasku i odświeża szarawy kolor. Ja użyłam pierwszy raz tej szamponetki dwa lata temu (już!?) i ponownie zeszłego lata.(największe zdjęcie po prawej ). Włosy miałam tam zmasakrowane Garnierem 111+ (tutaj opis) i brak ekstra maski ujawnił wykruszone włosy od wysokości karku. Reasumując muszę stwierdzić że Delia 7.4  Rudy Cameleo szamponetka to produkt świetny. Polecam i na pewno kupię ponownie, może jakiś inny fantazyjny kolor. . Moja ocena 8/10


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz