4.12.2014

Brwi jak Lilly Collins czyli o tym, co dają suplementy. Jak przyciemnić brwi. Podsumowanie kuracji Priorin.


Witajcie !
Od września stosuję Priorin i właściwie kończę kurację składającą się z 3 opakowań przewidzianą na 3 miesiące stosowania. Ostatnie pudełko stosuję po jednej kapsułce dziennie, nie po dwie.
Krótko mówiąc o jego działaniu - było tak :
Do kuracji podeszłam z włosami bardzo rzadkimi i słabymi. Po trzech tygodniach stosowania włosy zaczęły (!) dodatkowo mocno wypadać. Trwało to ok 2- 3 tygodni i potem już było lepiej. Tłumaczę to sobie tym, że akurat jesień i to zwykły proces, który szybko minie. I faktycznie tak było.
Po około miesiącu przyspieszył porost paznokci. Płytki nadal łatwo pękają, ale nie rozwarstwiają się po bokach. To już coś.
Po ok 1,5 miesiąca stosowania zauważyłam znacznie szybszy porost włosów i ich wizualne zagęszczenie.  Naturalny odrost ekspresowo zdominował optycznie fryzurę i uwidoczniły się słoneczne refleksy po lecie. Najprawdopodobniej zawdzięczam to końskiej dawce kwasu pantotenowego 460% zapotrzebowania na dobę w 2 kapsułkach dziennie.
Podsumowując z fryzury "do ramion i trochę" przeszłam gładko do długości do zapięcia stanika. Rewelacja :)
Teraz normą (jeśli nie ma innych problemów zdrowotnych itp) podczas czesania na mokro jest 2 do 6 włosów. Podczas mycia zawsze wypada przynajmniej 15, ale nie umiem tego dokładnie stwierdzić, bo jasne włosy są po prostu niewidoczne w wodzie.

Jako ciekawostkę dodam też porównanie Priorinu ekstra z Revalidem - znacznie tańszym zamiennikiem. Przygotowałam je kiedyś na prośbę jednej z czytelniczek. Może się przydać !

Wedle strony revalid.pl a względem tego co mam na Priorinie jest tak : Revalid opisuje 1 kapsułkę a Priorin dwie na porcję czyli tabelkowo wspólne lub podobne składniki:
50 mg L-cystyna Revalid 1 szt - Priorin 6 mg w 2 szt
50 mg wyciąg z prosa 1 szt / ekstrakt z prosa 420 mg w 2 szt
50 mg wapnia D–pantotenian 1szt  /kwas pantotenowy 27,6 mg w 2 szt
50 mg L-cystyna 1 szt/ 6mg w 2 szt
-- /biotyna 200ug w 2 szt
50 mg wyciąg z kiełków pszenicy / olej z kiełków pszenicy (jako nośnik, nie określono)
Priorin nic więcej.
Revalid dodatkowo wymienia:
DL-metioninę 100 mg; witaminę B1 (tiaminy chlorowodorek) 1,5 mg; witaminę B6 (pirydoksyny chlorowodorek) 10 mg; kwas p-aminobenzoesowy 20 mg; żelazo 2 mg; cynk 2,2 mg; miedź 0,5 mg; drożdże piwne 50 mg.
Reasumując Revalid wypada lepiej. Ale nie jestem farmaceutą więc to tyle co wywnioskowałam z informacji podanych przez producentów.

Ważny argument - cena Priorin to wydatek  rzędu 100 -130  zł a Revalid 25- 40zł.



link
A co do brwi - dzięki suplementom a chyba zwłaszcza Priorinie zagęściły się niewiarygodnie. Wyrosły mi praktycznie takie  jak  ma Lilly Collins. Przez kilka miesięcy nosiłam je naturalne, bardzo jasne, ale wczoraj postanowiłam przyciemnić. Bo taki styl również bardzo mi się podoba. Moim zdaniem twarz z mocnymi brwiami wygląda młodziej a rysy są bardziej wyraziste. Buzia mniej pucata (skoro brwi zajmują 1/3 czoła :) żarcik.
I teraz podzielę się z Wami sekretem jednolitego perfekcyjnego przyciemnienia jasnych brwi.
Mój patent do przyciemniania brwi to  .....  farba do włosów. Dotychczas używałam farb Joanny w odcieniach brązu, a teraz zastosowałam Wellaton 5.0 jasny brąz. Henna nigdy w pełni nie spełniła moich oczekiwań bo albo na bardzo długo przebarwiała skórę, albo nie pokrywa jasnych włosów całkowicie. No i przy zmywaniu zawsze robiła się kasztanowa a potem marchewkowa.

Farba Wellaton zaś trochę poplamiła skórę i wieczorem straszyłam, ale o poranku umyłam twarz porządnie jeszcze raz i przebarwienia zniknęły. Oczywiście farba nie uczuliła ani nie wydarzyło się  nic niezwykłego. Producenci farb stanowczo odradzają stosowanie farb na brwi. Rzecz jasna zalecam robienie prób uczuleniowych przed zabiegiem.

Mnie osobiście zadowala dokładne pokrycie włosków brwi, czego nie dało się uzyskać żadnym rodzajem henny. Skóra jeszcze nigdy nie zareagowała podrażnieniem.

PS. Jak bardzo słusznie zwróciła uwagę w komentarzu Gapa stosowanie farb wiąże się z  ryzykiem podrażnienia a nawet gorzej przy nieostrożnym stosowaniu ich w okolicy oczu.
 
Brwi są tylko delikatnie podregulowane, nie przycinane ani nie podmalowywane.  Na rzęsach tusz All eyes on me Essence.


8 komentarzy:

  1. Zapewne producenci stanowczo odradzają farbowanie brwi nie ze względu na potencjalnie nieładny efekt, a z uwagi na bardzo duże niebezpieczeństwo jakie niesie ze sobą kontakt farby i jej oparów z niezwykle delikatnymi oczami. Nakładanie tak silnej chemii w okolicach oczu jest ryzykowne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za informację, uzupełniam wpis o ostrzeżenie.

      Usuń
  2. Świetnie te brwi wyglądają :) Ciekawe tylko, ile tak efekt się utrzyma.

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś zastanawiałam się nad zafarbowaniem brwi, ale jakos pozostalam wierna hennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brwi mam ciemne ale kiedyś wydepilowałam zbyt mocno i teraz za nic nie mogę zapuścić!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, ze u Ciebie takie fajne efekty i wlosy urosly az tyle :) Szkoda, ze u mnie brwi nie zagescil, przydaloby sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczne brwi :) świetny efekt :) super ze Priorin się u Ciebie sprawdził :) Ja teraz łykam drożdże piwne i Calcium Pantothenicum i włosy duuużo mniej wypadają niż kiedys :)

    OdpowiedzUsuń