24.04.2015

Fotorelacja [1]

Witajcie kochani.
Nigdy chyba dotąd na blogu nie robiłam żadnych osobistych fotomixów, ale pomyślałam, że przyszła pora aby zrobić kolejny krok w rozwoju bloga. Zacznę dość skromnie - od kilku kolaży fotek z ostatnich tygodni.


  • Nareszcie sezon rowerowy rozkręcił się pełną korbą :) Tym stylowym pojazdem jeździmy z młodym dookoła świata. To znaczy przeważnie na działkę.
  • Przyciemnienie pasm włosów od spodu to był pomysł, który chodził za mną od dość dawna i w końcu zebrałam się na odwagę by go zrealizować. 
  • Podczas pierwszej po zimie wizyty na działce dokonaliśmy z małym niezwykłego odkrycia. W altanie przy suficie spało około 30 motyli. W życiu nie widziałam tych stworzeń w takiej ilości. Dziecko było zachwycone.

  •  Tutaj postanowiłam pokazać niektóre sztuki literatury - niedawno nabyte "Przygody zabawek" ( masa historii na dobranoc!), oraz zdobyte między innymi z bibliotecznej półki książek niepotrzebnych " Pamiętnik Pikusia, Kubuś Puchatek, 
  • Freuda Psychopatologia życia codziennego i Marzenia senne , Rozważna i romantyczna oraz Niebezpieczne związki. 
  • I pożyczona, z mozołem (240/396 stron)czytana książka Jason  Mott - Przywróceni. Dobra !
  •  Pierwsze pozimowe cuda natury w postaci kwiatów. Cebulkowe (niestety umknęły nazwy) i pierwiosnki.
  • I taki zaskakujący, niecodzienny przecudny zachód słońca nad blokami. Tam daleko, przy sprzyjającej pogodzie czasami można ujrzeć taflę jeziora Jamno i nawet linię morza.

To dziś na tyle. Do następnego ! 

4 komentarze:

  1. swietny rower! ja tez jezdze (do pracy) ale Twoj lepszy. swietny masz efekt na wlosach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę go upiększyłam słowem " stylowy". Ma ponad 6 lat i trzeszczące łożysko do wymiany ;-)

      Usuń
  2. Swietny mix :)! Super z tymi motylami, widok musial byc neidsamowity :) Zazdroszcze mozliwosci widokow jeziora i morza :)

    OdpowiedzUsuń