12.12.2016

NEESS - ZESTAW DO MANICURE HYBRYDOWEGO


Dzisiejszy post jest pierwszym dotyczącym manicure hybrydowego.Jak pewnie zauważyliście tematyka paznokciowa pojawia się tu bardzo rzadko. Tymbardziej z dużą przyjemnością pokażę Wam wyjątkowy zestaw do samodzielnego wykonywania hybrydowego manicure w domu Neess.





Całe pudełko z niezbędnymi elementami można kupić na przykład bezpośrednio u producenta :

link  neess.pl

"Zestaw startowy do wykonania manicure hybrydowego. (...) Zestaw zawiera wszystkie niezbędne elementy do wykonania zabiegu. Możesz wybrać kolor lakieru hybrydowego, który wchodzi w zestaw. (...) W skład zestawu wchodzi: lampa LED z 3 czasami utwardzania 30/60/90s: pilnik 100/180, pilnik 180/240, patyczki do skórek 5szt., blok matujący 120/120, lakier hybrydowy, baza, primer, top, waciki bezpyłowe 250szt. , folie do usuwania lakieru hybrydowego 50szt., cleaner100ml, remover100ml."



Produkty Neess są produkowane w Europie i są zarejestrowane jako kosmetyk.
A oto jak pudełko i jego zawartość wygląda z bliska.




W środku znajduje się też dokładna instrukcja obrazkowa do wykonania manicure krok po kroku oraz opis jak go usunąć :





Trzeba przyznać, że to bardzo elegancko skomponowany zestaw. Już nie mogę się doczekać wykonania manicure na własnych paznokciach, a że jestem kompletny świeżak w temacie pewnie zajmie mi to kilka dobrych godzin. Jak tylko opanuję tą sztukę uzupełnię ten post - pokażę Wam efekty i powiem jak to poszło ze strony technicznej oraz jakiej można spodziewać się trwałości wykonanego prawidłowo (!) manicure. Mam do dyspozycji kolor o wdzięcznej nazwie "Czerwony i wściekły". Brzmi bardzo obiecująco i pewnie doskonale się wpasuje w zimowo gwiazdkowy klimat. 
Tymczasem pozdrawiam i do zobaczenia !
Przy okazji zapraszam na Instagram ElleEmArt i Facebook ElleEm. 

5 komentarzy:

  1. Pięknie to wygląda *-* Już od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zakupem pierwszego zestawu do manicure hybrydowego, ale jeszcze nie zdecydowałam się na konkretną markę ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kilka lakierów tej firmy i jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzy mi się taki zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę sobie kupić w końcu zestaw startowy, chyba jednak wybiorę semilaca bo mega podoba mi się ta malutka różowa lampa a poza tym lakiery są dobrej jakości ;)

    OdpowiedzUsuń