20.02.2017

WINTERLICIOUS TAG – CZYLI KOCHAM ZIMĘ (2017)

Zima, mam nadzieję małymi kroczkami już sobie odchodzi, ostatni gwizdek zatem by napisać o refleksjach związanych z tą porą roku. Dwa lata temu powstał już podobny wpis, ciekawe ile zmieniło się w temacie od tamtej pory :)


1.Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
Od niedawna jestem szczęśliwą posiadaczką zestawu Neess do wykonywania manicure hybrydowego w domu. Mam tylko jeden kolor- czerwony i na zimę jest idealny. Raz, że jest to lakier wyjątkowo trwały to i klasycznie elegancki.



2. Ulubiony zimowy kosmetyk do ust?
Tym razem to Yves Rocher - ochronna pomadka o zapachu truskawek. Bardzo naturalnie pachnie i nie znika w kilka sekund. Jest też bardzo wydajna.W drugiej kurtce malinowy Lip Smacker.


3. Jakie ubrania najchętniej nosisz zimą?
Zimy nie wyobrażam sobie bez legginsów pod spodniami :)

4. Ulubione zimowe akcesoria?
To bardzo ogólnikowe pytanie, pierwsze co mi przychodzi do głowy to ... termofor. Mam fioletowy z Rossmanna.

5. Ulubiony zimowy zapach (perfumy, świece...)?
Wish Chopard na przemian z Contradiction Calvin Klein


Ze świec to u mnie na razie dyżuruje ten zestaw trzech tart Yankee Candle.
6. Ulubiony zimowy napój?
Kawa i woda gazowana.

7. Ulubione zimowe danie?
Zimą częściej niż zwykle włączam piekarnik. No to chyba pizza i tarta szpinakowa. Na oba dania znajdziecie przepisy w Kuchni u Czarownicy.



8. Ulubiony film z zimą w tle?
Harry Potter w Hogsmeade


9. Ulubiona zimowa piosenka?
Bliss - Kissing

10. Jak dekorujesz dom zimą?
Raczej nieszczególnie. Nie lubię zagracać się. Jeśli na zimę dokupię jakąś aromatyczną świecę to i tak już dużo.Moja chata nie przypomina typowych wnętrz, jakie pokazują blogerki z białymi szafkami Ikea. U mnie jest raczej retro mrocznie i mało które dekoracje dają się przypasować.

11. Wymarzony prezent gwiazdkowy?
Rzadko kiedy mam konkretne marzenia co do podarunków. Zawsze za to bardzo wielką przyjemność sprawiają mi każdego rodzaju akcesoria plastyczne. To się nigdy nie zmieni. Żeby tylko jeszcze znaleźć motywację, by tworzyć..

12. Jak spędzasz zimę?
Chorowicie. Ot. A chciałabym poganiać po lesie z aparatem fotograficznym. O morsowaniu w zimowym Bałtyku też trochę marzę.

A może WY macie na swoich blogach tag zimowy ? Podajcie linki ! Ciekawe czy mamy coś wspólnego :) Zareklamuj tu swojego bloga :) 

3 komentarze:

  1. Świetny post. Lubię takie czytać.Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja również jestem zawsze ciekawa co by odpowiedzieli inni. Nigdy mi się to nie znudzi !

      Usuń
  2. czerwony kolor to klasyka:D choć ja ostatnio mam fazę na niebieskie szpony;p obserwuję i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń