2.05.2018

TAG: 40 PYTAŃ KOSMETYCZNYCH

Witajcie!
Korzystając z tego, że jest chwilka wolnego czasu postanowiłam opracować jeden z tych najciekawszych TAG-ów  blogowych. Pytania dokładnie rok temu znalazłam u Basi z bloga basia-blog.pl.  Jeśli macie chęć zapraszam do odpowiedzi na swoich blogach i podlinkowania w komentarzu poniżej..


No to zaczynam!


1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?
Minimum dwa razy dziennie, rano samą wodą i wieczorem z pomocą jakiegoś kosmetyku, kiedy muszę zmyć makijaż oczu.

2. Jaki masz typ cery?
Wydaje mi się że po prostu normalną z tendencją do przesuszania w niektórych miejscach.

3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?
Tutaj pewnie trochę zaskoczę. Nic typowego przeznaczonego do mycia twarzy. Ostatnio kilka razy pod rząd już kupiłam kremowy żel pod prysznic przeznaczony dla niemowląt i małych dzieci. Dokładnie zmywa makijaż, jest niedrogi, wydajny i bardzo łagodny.

4. Czy używasz peelingów do twarzy?
Tak, ale raz na 2-3 tygodnie, z uwagi na skłonność do rumienia.

5. Jaka to marka?
Totalnie losowa w przypadku  ziarnistych, ostatnio Marion z węglem bambusowym. I Lirene enzymatyczny.

6. Jakiego kremu do twarzy używasz?
Najczęściej żadnego. Zależy oczywiście w jakiej kondycji mam skórę. Raz w tygodniu nacieram buzię rozmaitymi olejkami.

7. Czy masz piegi?
Tak, na całej buzi. Ale takie bardziej typowe dla blond-rudych tzn jasne i nieregularne.

8. Używasz kremu pod oczy?
Czasami i to nie kremu a raczej żelu ziołowego. Kremy czasami piekły i podrażniały więc już ich nie kupuję.

9. Miałaś kiedyś problem z trądzikiem?
Mam stale, ale to raczej taki drobny uczuleniowy trądzik. I najzwyklejsze w świecie samoistnie zapychające się pory.

10. Używałaś kiedyś tabletek przeciwtrądzikowych?
Tak, miałam u dermatologa jedną kurację kilka lat temu. Jednak po tym postanowiłam zostawić  twarz w spokoju. 

11. Jakiego podkładu używasz?
Mam ostatnio dwa ulubione. Taki zupełnie taniutki Ingrid i True Match L'Oreal. Staram się  nie używać podkładu każdego dnia.

12. Co z korektorem?
Nie. Odznacza się na mojej karnacji i postarza.Nie trafiłam dotąd na dobry.

13. W jakiej tonacji jest Twoja skóra twarzy?
Neutralna w kierunku pomarańczowej latem.

14. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
Nie znam się na tym :)

15. Czy wiesz, że maskary powinno się zmieniać co 3 m-ce?
Coś mi się obiło o uszy. Nie stosuję się do tego.Prędzej zasychają mi z powodu zbyt rzadkiego używania.

16. Jakiej maskary teraz używasz?
Avon True Color, ciemny brąz.

17. Sephora czy MAC?
Żaden z z tych.

18. Masz kartę pro do MAC?
Yyy, nie. xD

19. Jakich narzędzi używasz do aplikowania makijażu?
Nic szczególnego. Duży pędzel do pudru prasowanego. Małe pędzelki i gąbeczki do cieni. Podkład bezpośrednio wklepuję dłońmi.

20. Używasz bazy pod cienie?
Nie. choć domyślam się że pewnie wygląda to lepiej, szkoda chyba mi czasu i ryzyka podrażnienia kolejnym produktem.

21. Używasz bazy pod makijaż?
Nie, z tego samego powodu co i bazy pod cienie. No chyba że mam akurat przesuszoną skórę a bardzo zależy mi na nałożeniu podkładu- wybieram wtedy lekki krem nawilżający.

22. Ulubiony kolor cienia do powiek?
Lubię turkusowy, ale zwykle sięgam po chłodny,ciemny brąz.

23. Kredka do oczu, czy eyeliner w płynie?
Kredka w kolorze brązowym lub bakłażanowym - zatarta intensywnym połyskliwym brązowym cieniem (tylko tak umiem przykryć jasną linię blond rzęs)

24. Jak często dźgnęłaś się w oko kredką ?
Nigdy. Ale eyelinerem to chyba za każdym razem więc po prostu odpuściłam sobie eyelinery.

25. Co sądzisz o pigmentach/sypkich cieniach?
Śliczne- zwłaszcza z gamy różowo złotej.

26. Używasz kosmetyków mineralnych?
Nie. Jakoś nie zainteresowałam się i żyję bez tego.

27. Ulubiona szminka?
Mam tylko jedną - Essence 02 Matt -  wybrałam ją jako odpowiednik koloru Velvet Teddy.

28. Ulubiony błyszczyk?
Nie używam. Jedynie pomadki ochronne.

29. Ulubiony róż?
Nie używam. Mam dość swoich rumieńców.

30. Kupujesz kosmetyki na eBay/Allegro?
Nie, jednak kosmetyki ze średniej półki cenowej (perfumy czy podkład) wybieram najczęściej ze sklepów internetowych.

31. Lubisz kosmetyki z drogerii?
Tak, ale tylko wtedy, gdy szukam konkretnego rodzaju w jakimś szczególnym odcieniu. Bardzo lubię szafy Essence, Catrice  i Ingrid.

32. Czy kupujesz swoje kosmetyki od ulicznych sprzedawców lub na bazarach?
Nie , w moim mieście nie ma takich miejsc.

33. Czy chciałabyś chodzić na lekcje wizażu?
Kiedyż jako nastolatka marzyłam o tym, dziś nie miałabym na to czasu. 

34. Czy zdarza Ci się niezdarnie nakładać makijaż?
No pewnie! Czasem eksperymentuję celowo pomijając na przykład korygowanie odcienia policzków czy maskowanie zmęczonych oczu.  Nie lubię  makijaży z kryjącym podkładem.

35. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?
Chodzi tu o to czego nie toleruję u innych ? Eeee, chyba nie wzbudza takie coś u mnie emocji. Każdy może sobie bazgrać po buzi jak chce moim zdaniem.

36. Lubisz kolorowe makijaże?
Tak, ale z kolorami wybranymi jakoś konsekwentnie.Matowy lawendowy, miedziany, oliwkowy itp.

37. Która gwiazda wg Ciebie ma zawsze świetny makijaż?
Mogę wskazać youtuberkę, której umiejętności mnie zachwycają -Karissa Pukas.

38. Jeśli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, co by to było?
Lekki tusz do rzęs, ale tak serio to nic nie muszę nakładać na twarz. Nie mam problemu z wyjściem bez makijażu.

39. Czy wychodzisz z domu bez makijażu?
Bardzo często. O ile mam już hennę na rzęsach.

40. Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu?
Da się z tym żyć :)  Mogłabym mieć tylko ciemniejsze rzęsy z natury. Byłoby łatwiej.


To tyle!
Ps. Niedawno obcięłam włosy na dość krótko. Jak znajdę czas zrobię fotki i zrelacjonuję przemianę. Do zobaczenia !




5 komentarzy: